Het is onze passie om woningen en wooncomplexen comfortabel, veilig, betaalbaar én mooi te maken.

Daarom streven we voor elk project naar een positieve participatie van 100% en een cijfer 8 voor klanttevredenheid.

We informeren, betrekken en inspireren. We kiezen voor persoonlijk contact, geven ruimte aan goede ideeën en luisteren. Altijd. Maak kennis met onze inspirerende Rendon aanpak!

Bewonerscommunicatie

Draagvlak en betrokkenheid; het vraagt tijd om mensen enthousiast te krijgen. Bewoners zijn bezorgd over mogelijke overlast, willen weten of ze er straks warm bijzitten en hoeveel de energierekening omlaag gaat. Daarom is er persoonlijke aandacht voor iedere bewoner. Tijdens de uitgebreide voorbereiding, gedurende de soepele uitvoering en bij de zorgvuldige nazorg.

Bewonersconsulent en uitvoerder staan voor klant en techniek

Klant en techniek komen samen in het team van bewonersconsulent en uitvoerder. Zij zijn aanspreekpunt, elke dag. Daarnaast werken we met een bewonersapp die 24/7 inzicht geeft in de planning en werkzaamheden, zijn we ook in de avonduren bereikbaar en vieren we successen samen met bewoners en de buurt. We luisteren, werken samen en voelen ons verantwoordelijk. Zo bereiken we een resultaat om trots op te zijn.

Meneer Sankes: “De renovatie van mijn badkamer, toilet en keuken is geweldig gegaan! De mannen zijn erg vriendelijk en alles loopt volgens planning. Als ik er aan terugdenk, zie ik de gekleurde blokjes die duidelijk maken welke werkman komt, nog voor me. Heel handig.”

Duurzaam renoveren

Huurders vragen om betaalbare woningen, wij maken ze duurzaam. Het is belangrijk dat we blijven werken aan woningen die minder energie verbruiken of zelfs gasloos zijn. Tijdens de verduurzaming staat de bewoner centraal. De Rendon energiecoach informeert, betrekt en inspireert. Want energie besparen is niet uitzonderlijk, maar toekomstgericht denken en doen: dat levert wel het meeste op.

Energieneutraal renoveren

Voor tientallen projecten mochten we al energetische maatregelen doorvoeren. Samen met ketenpartners ontwikkelden we NOM-ready: een kant en klare oplossing voor energieneutraal renoveren. Zo maken we de wereld elke dag een stukje mooier.

Rendon energiecoach: “Met de digitale Energiebesparingstool breng ik de maatregelen en de verlaging van de energiekosten duidelijk in beeld. Tijdens en na de energetische renovatie maak ik de bewoner wegwijs in zijn duurzame of energieneutrale woning.”

Het wooncomfort gaat door goed te isoleren met sprongen vooruit

“We moeten iets doen. Ik moet iets doen! We zouden méér moeten investeren in mìnder energieverbruik. Door goed isoleren sla je drie vliegen in één klap: je energieverbruik vermindert, waardoor je minder hoeft op te wekken èn het comfort voor bewoners gaat omhoog. Hoe eenvoudig kan het zijn? Slimme oplossingen zijn er gewoon! Dus waar wachten we nog op?”

Bart Kruyning, directeur Rendon Onderhoudsgroep

Diensten

We zijn oprecht nieuwsgierig naar wat u beweegt en van welke onderhoudsoplossingen uw ogen groter worden.

Lees meer over onze diensten:

Beton renovatie Rendon onderhoudsgroepschildertechniek Rendon Onderhoudsgroep renovatieOnderzoek en advies renovatie Rendon Onderhoudsgroep

 

Mevrouw Akasma, huurder: “Ik maakte me zorgen om het lawaai en de overlast van de werkzaamheden. De aannemer kwam bij mij thuis en legde alles precies uit. Ik kreeg ook een telefoonnummer en een mailadres waar ik mijn vragen altijd kwijt kon. Tijdens het project zijn ze nog een aantal keren bij me geweest om te vragen hoe het ging. Ik was helemaal gerust gesteld.”

Projecten
    • Woningbouw
    • Duurzaam renoveren
    • Den Bosch
    • Woningbouw
    • BKT renovatie
    • Vlaardingen
    • Woningbouw
    • R-Brace
    • Hendrik-Ido-Ambacht
    • Woningbouw
    • BKT renovatie
    • Vlaardingen