Keuzevrijheid staat voorop bij vastgoedonderhoud door Rendon. Onze focus ligt op het faciliteren van de bewoner en gebruiker. Transparantie, een betere prijs en minder verspilling zijn daarbij onze uitgangspunten. Wij kiezen bewust voor innovatie, zijn flexibel, bieden maatwerk en werken samen aan integrale onderhoudsoplossingen.

Service & mutatie

Een lekkende kraan, deur die klemt, kapotte bel, verstopte afvoer of wc die blijft doorlopen? Onze vakmensen staan voor u klaar. De processen en het IT-landschap van Rendon zijn ingericht om snel te reageren. De kracht is één aanspreekpunt voor het oplossen van uw servicemelding.

  • Snel reageren
  • Eén aanspreekpunt
  • Duidelijke taken en verantwoordelijkheden

Vastgoedonderhoud+

Voor onze vaste partners registreren we alle werkzaamheden nauwkeurig en signaleren trends. Vanuit de principes van Total Cost of Ownership geven we gericht advies:

  • Voor het opschalen van onderhoud of planmatig onderhoud
  • Voor het verduurzamen van uw vastgoed
  • Voor (het actualiseren van) uw meerjaren onderhoudsplan
Badkamer, keuken, toilet

LEAN aanpak

Volgens de filosofie van Lean Management streven we naar het verhogen van klanttevredenheid en voorkomen we verspillingen. De renovatie van badkamer, keuken en toilet is heftig. Het gaat om verbouwingen die zeer direct invloed hebben op de leefomstandigheden van mensen. Daarom deelt Rendon het totale project op in deelprojecten die we per stuk opleveren.

One-Piece-flow | series van 1

  • Maatwerk is de standaard
  • Direct duurzaam opschalen
  • De bewoner ziet per dag vooruitgang
  • Planning verkorten en overlast beperken
  • Minimale faalkosten door leren van elk deelproject

Via de Rendon BewonersApp volgt de klant alle werkzaamheden. Dagelijks aanspreekpunt is het team van uitvoerder en bewonersconsulent.

Gerard Dame, projectleider Rendon: “We hebben nu meer controle over het proces, leren direct van elk deelproject, standaardiseren waar mogelijk, verlagen faalkosten en verkorten de doorlooptijd tot wel 50%. Werken in series van 1 zorgt voor hogere klantwaardering”

Planmatig vastgoedonderhoud

Positief kritisch vastgoedonderhoud betekent dat we nadenken over de juiste verhouding van prijs, kwaliteit en communicatie. Vanuit Total Cost of Ownership en (duurzaam) meerjarenonderhoud bewijzen onze specialisten hun meerwaarde bij elke opdracht. Want net als u, profiteren wij ook van een soepel proces.

Wat heeft u nodig om te voldoen aan de verwachting van uw klanten?

Vastgoedonderhoud van Rendon past zich aan naar de wens van de opdrachtgever én de bewoner of gebruiker. Aan de voorkant luisteren we actief naar individuele behoeftes. Deze vertalen we naar een gericht (duurzaam) advies, concreet plan van aanpak en helder kostenplaatje. Zo ontstaat de juiste wisselwerking tussen planmatige gedachte en individuele behoeftes van bewoners en gebruikers.

Lees meer over planmatig vastgoedonderhoud voor schilrenovatie.

Leidingrenovatie in woningen en gebouwen

Vervangen van leidingen betekent hoge kosten en veel overlast. Rendon ontwikkelde daarom een bijzonder Leidingrenovatie Systeem®. De bestaande leiding wordt van binnenuit voorzien van een nieuwe binnenbuis. Bekijk de brochure over Leidingrenovatie in woningen en gebouwen.

Referenties vastgoedonderhoud
    • Woningbouw
    • Duurzaam renoveren
    • Rijswijk
    • Commercieel vastgoed
    • Vastgoedonderhoud
    • Best
    • Vastgoed
    • Interne verbouwing
    • Eindhoven
    • Vastgoed
    • Service- & Planmatig onderhoud
    • Rijswijk
    • Vastgoed
    • Herbestemming
    • Lelystad
    • Woningbouw
    • Gevelonderhoud
    • Amsterdam
    • Onderwijs
    • Vastgoedonderhoud
    • Den Haag
    • Woningbouw
    • BKT renovatie
    • Vlaardingen
    • Woningbouw
    • Renovatie
    • Voorburg
    • Zorgvastgoed
    • 24/7 service en vastgoedonderhoud
    • Den Haag